Продавець ©ТЕХНОЗИП — запчастини для побутової техніки з доставкою по всій Україні розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
10552 відгуків
+380990481180 TELEGRAM

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

вул.Гвардійська 53, Чугуїв, Україна
+380 (96) 730-07-47
+380 (50) 730-07-47
Технозип — запчастини для побутової техніки
Кошик

Поширені питання

  • Як швидко знайти потрібну запчастину на нашому сайті?

    Для швидкого пошуку потрібної Вам запчастини можна скористатися пошуковим рядком. Введіть в рядок найменування товару або модель свого приладу і виберіть з результатів видачі.

    Знаємо, що багато наші покупці стикаються з проблемою пошуку потрібної моделі серед списку, що містить кілька сотень варіантів.

    Є спосіб, який може значно скоротити цей час.

    Перебуваючи в картці товару натисніть сполучення клавіш Ctrl+F і у віконці введіть модель свого приладу, якщо у цьому списку є Ваш варіант, то він буде підсвічені жовтим кольором.

     

     

     

  • Как добавить несколько товаров в корзину?

    Как добавить несколько товаров в корзину?

      В первую очередь нажмите на кнопку КУПИТЬ на странице нужного Вам товара. Если Вам нужно купить несколько штук одного товара, то вы можете нажать кнопку нужное число раз или перейти в корзину и там указать нужное вам количество. 

    Если вам нужно приобрести несколько разных позиций -

    1. После нажатия кнопки купить, Вы перейдете на страницу оформления заказа. В самом низу страницы, возле оранжевой кнопки  ОФОРМИТЬ ЗАКАЗ, нажмите Продолжить покупки
    2. Купивши повністю всі необхідні вам товари, натисніть на кнопку Кошик, у правому верхньому куті сайту, і завершіть оформлення замовлення.
  • Як замовити потрібний мені товар?

    Як замовити потрібний мені товар?

    Насамперед Вам слід вибрати необхідну Вам запчастину та оформити замовлення, натиснувши кнопку Купити, розташовану на сторінці товару.

                                                       Щітка пилососа

    Після чого виберіть пріоритетний спосіб доставки та оплати. Уважно заповніть адресу доставки і вкажіть контакти за яким ми зможемо зв'язатися з вами.

     ВАЖЛИВО!!! Звертаємо Вашу увагу, за замовчуванням термін резервування товару становить 3 (три) дні, включаючи дату оформлення замовлення (якщо інші умови не обмовлялися з менеджером). Після закінчення зазначеного строку замовлення автоматично відхиляється.

     

  • Какие у вас есть возможности оплаты заказанного товара?

    Какие у вас есть возможности оплаты заказанного товара?

    Способы оплаты в магазине Магнетрон Уважаемые покупатели, Вы можете оплатить заказанный товар одним из удобных для Вас способом:

    • Наличными. Вы можете оплатить Ваш заказ наличными, в случае доставки товара курьером или в случае самовывоза заказа в одном из пунктов выдачи. 
    • З допомогою сервісу Приват24. Після оформлення замовлення з обраним способом оплати Приват24, Вам будуть відправлені реквізити для оплати. Провести оплату Ви зможете з особистого кабінету Приват24 або через термінали I-BOX.
    • Накладений платіж. Оплата даними способом відбувається в одному з відділень транспортної компанії і включає комісію за послуги перевізника.
  • Я хочу отримати консультацію. Як я можу з вами зв'язатися?

    Я хочу отримати консультацію. Як я можу з вами зв'язатися?

    До нашого превеликий жаль, останнім часом ми з обережністю стали підходити до питань консультування по вхідним дзвінкам. Найважливіша причина прийняття такого рішення це те, що люди, які отримали допомогу при підборі запчастини або рада з ремонту, надалі перекладають провину на нас. Тобто - ми підбираємо запчастину, виходячи з отриманої інформації, люди проводять некваліфікований ремонт або заміну, але у разі невдачі винуватими , залишається наша компанія. Принаймні жоден майстер або спеціаліст нам не подзвонив і не сказав, що ми не кваліфіковані і продаємо "р...."

    Зверніть увагу! Наша компанія не швидка допомога, не пожежна служба і ми не працюємо цілодобово. Перш, ніж набрати номер, зверніть увагу на робочий графік. В 12 ночі Вас ніхто не проконсультує. Дякуємо за розуміння.

    Зателефонувати в інтернет магазин Магнетрон Подзвонити по телефонах:

    • +38 (096) 626-15-77
    • +38 (093) 638-02-47
    • +38 (099) 048-11-80

    Зв'язатися з нами за допомогою популярного месенджера Viber.

    • +38 (093) 638-02-47

    Також сюди можна завантажити фотографії необхідної Вам запчастини.

    Написати листа в інтернет магазин Магнетрон Написати листа на електронну пошту:

    Залишити заявку на зворотній дзвінок за допомогою кнопки на сайті і ми з Вами обов'язково зв'яжемося.

  • Какие у вас предусмотрены варианты доставки?

    Какие у вас предусмотрены варианты доставки?

    На сегодня компания ТехноЗип предоставляет несколько способов доставки Ваших заказов. А вот какой выбрать, это решать уже Вам :)

        В Чугуеве Вы можете забрать товар самостоятельно, обратившись в наш магазин. 

       Доставка товаров компании Магнетрон с помощью Новой Почты и Ин-тайм      Конечно же, у вас есть возможность воспользоватся услугами транспортных компаний, таких как:

    • Новая Почта
    • Ин Тайм (лично мы не очень позитивно относимся к работе данной службы ввиду низкого качества предоставляемых услуг и очень низкого уровня ответственности со стороны данной компании)
    • УкрПочта (здесь можно сэкономить 5 -15 грн на доставке, но будьте готовы ожидать до 7 дней)
    •    Доставка товаров компании Магнетрон с помощью Новой Почты и Ин-тайм    Курьерская доставка по адресу Новой Почтой (на данный момент недоступен этот вариант)

    Движение посылок можно легко контролировать с помощью специально созданной странички "Отследить заказ".

    Обратите внимание. 

    Вартість доставки транспортними компаніями розраховується окремо і залежить від тарифікації самої компанії. У вартість замовлення дана сума не включається.

  • Я залишив(а) замовлення, але мені не подзвонили.

    Я залишив(а) замовлення, але мені не подзвонили.

    Дорогі покупці, ми намагаємося приділити всім, хто залишив свої контакти. Намагаємося надати всіляку допомогу в силу своїх реальних сил і можливостей. Але часто покупці допускають помилки в контактних даних (вже повірте нашому великому досвіду - часто допускають помилки, вказуючи номер телефону). В цьому випадку ми просто не в змозі зв'язатися з Вами, так як це вже знаходиться за межами наших можливостей. Якщо з Вами не зв'язалися до 16.00 (крім неділі), невелика прохання - наберіть нас самостійно, ми постараємося допомогти Вам у вирішенні Вашої проблеми.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner